Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Głaskanie kotów i romanse w Cyberpunk 2077 - zbiór ciekawostek o grze
Część z Was zna już zapewne Cyberpunka 2077 od podszewki poprzez samo śledzenie materiałów promocyjnych oraz wyłapywanie wszelkich internetowych przecieków – mniej lub bardziej wiarygodnych. Na Reddicie (w wątku użytkownika spacefoxtrap) znajdziecie wszystkie informacje zebrane do kupy. Oto kilka najciekawszych.

Wielu ludzi będzie w niektórych aspektach porównywało grę „Redów” z serią Grand Theft Auto ze względu na możliwość eksploracji ogromnego miasta. Należy więc zaznaczyć, że w Cyberpunku 2077 pojawią się dzieci, ale nie będziemy mogli ich zabijać (zobaczymy, jaki to będzie miało związek z przejeżdżaniem ich samochodem). Model jazdy ma być jednocześnie przyjemny i realistyczny, co zostało po części zaprezentowane podczas poprzedniego Night City Wire, a do pojazdów będziemy mogli się włamywać, pod warunkiem,że dysponujemy odpowiednimi narzędziami bądź umiejętnościami hakerskimi. No i nie będzie takiej sytuacji jak w starszych odsłonach serii GTA, że wpadając do wody, natychmiastowo umieramy. Może to oczywiste, ale CD Projekt Red umożliwi graczom pływanie.

Zastanawialiście się, jak szybko mija czas w grze? Najprawdopodobniej znamy odpowiedź. Jedna godzina rzeczywistego czasu to około 8 wirtualnych godzin (cała doba upłynie więc w ciągu 180 minut zabawy). Do wykonania jest co najmniej 85 zadań pobocznych, a pewien quest może zakończyć się nawet na 7 różnych sposobów. Większość scen będzie w pełni interaktywna, co oznacza jedynie od 4 do 5 sekwencji, w których nie sprawujemy choć częściowej kontroli nad postacią. Wszelkie krzyżówki umiejętności z perkami dadzą nam równo 240 różnych kombinacji. A dla fanów muzyki prawdziwa gratka – 12 stacji radiowych, w tym jedna puszczająca rasowego rocka.

Chyba nie trzeba za dużo mówić o genitaliach, ponieważ na pewno słyszeliście o ich obecności w grze. Wspomnimy jedynie, że postacie niezależne będą miały względem nich specjalne preferencje (cokolwiek to znaczy). Chcąc nawiązać z kimś romans, należy wykazać się intuicją oraz wyczuciem sytuacji, gdyż nad konkretnymi liniami dialogowymi nie unosi się żadna przykładowa ikonka serduszka. Uczucie musi się narodzić w sposób naturalny, czasem będąc konsekwencją poprzednich wyborów głównego bohatera/bohaterki. Ponadto przelotne związki to nie wszystko, co nas czeka w Cyberpunku 2077. Istnieje szansa nawiązania paru poważnych, długoterminowych relacji, a jeżeli gardzicie ludźmi, to otrzymacie możliwość głaskania kotków. Odnajdzie się tu i romantyk, i lowelas.

Źródło:
Karol Laska - GRY-OnLine
Klemens
2020-10-17 18:16:04
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow